Artikel archief

Reorganisatie Koude Voetjes

14-11-2018 17:55
Beste leden van Koude Voetjes,   Naar aanleiding van wat verwarring en enorme groei, heb ik vandaag een aantal praktische wijzigingen doorgevoerd.   Aller eerste heb ik onze tweede facebookpagina afgesloten.   De bedoeling is nu als volgt: de...

DHL komt langs...

14-11-2018 11:37
Gisteren hebben we een heel erg leuke, gezellige maar vooral productieve Koude Voetjes dag gehad.  Samen met Ria, Nelleke, Greet, Martha, Suzie, Nicoline en Ans hebben we 30 dozen gevuld met babypakketten en winterpakketten voor Stichting Kinderen van de Voedselbank.  Dit is allemaal...

Koude Voetjes dag

07-11-2018 16:54
Komende dinsdag, 13 november, dv. de 2 maandelijkse Koude Voetjes dag in Uddel. Starten: tussen 10:00/10:30, Meenemen: Jezelf en een dosis zin en energie. Eten en drinken wordt verzorgd. Meld je nog even aan, hier op de website of via de mail. Totziens tot dinsdag!

Op reis

15-10-2018 15:14
Vanaf morgen ben ik ruim 2 weken lang niet zo actief/beschikbaar voor Koude Voetjes. Ik ga op familiebezoek in Zuid-Afrika en ben daar niet met regelmaat verbonden op het internet. Mathilde Krijgsheld helpt graag als er vragen zijn.  Je kunt gewoon 'Doe mee, denk mee,...' formulier op...

Nieuwsbrief

09-10-2018 16:51
files.koude-voetjes.webnode.nl/200001299-6543166400/Nieuwsbrief9.doc

Nieuwsbrief 9

09-10-2018 16:45
Nieuwsbrief9.doc (4769280)

Grootste gehaakte deken van de wereld

08-10-2018 19:10
Dis is nog geen 1% van de grootste gehaakte deken van de wereld! We hebben zaterdag zo'n 100 eenpersoonsdekens opgehaald in Leeuwarden. We willen hier graag een eenmalig speciaal project van maken voor, uiteraard, de kinderen in Nederland. We hebben wel een paar ideeen, maar willen toch alle...

Stichting Kinderen van de Voedselbank

08-10-2018 19:01
Martha en ik zijn vorige week maandag weer met een afgeladen auto bij Stichting Kinderen van de Voedselbank geweest - ruim 30 babypakketten en ruim 100 winterpakketjes. Wat fijn dat we ook nu met de winter in aantocht weer wat extras voor deze kinderen kunnen doen!

AANPASSING BABYPAKKET

08-10-2018 10:45
BELANGRIJKE MEDEDELING! Door meerdere aanvragen, hebben we besloten om de wiegendekentjes (60x80cm) in het babypakket te laten vervallen en daarvoor in de plaats een cape (doek met punt voor hoofdje) van 90x90cm te doen. Tot de wiegendekentjes op zijn, gebruiken we ze uiteraard nog.

Winterpakketten

12-09-2018 17:20
Over het winterproject gesproken... We zijn bezig met winterpakketjes, zoals jullie al eerder hebben kunnen lezen. Dit houdt in een pakketje met een muts, bijpassende sjaal en evt aangevuld met trui/sloffen/wanten/handschoenen. Deze pakketjes gaan naar verschillende doelen waaronder Stichting...