Artikel archief

Nogmaals een oproep voor granny's e.a.

26-02-2015 14:18
Nu ik toch bezig ben wil ik graag weer een oproep doen voor babyspulletjes, maar ook graag voor granny's (15 x 15 cm).  We blijven natuurlijk voor Siriz en Huize Verder kadootjes aanvullen.  Ik hoop volgende week weer aan de slag te gaan met Het Vergeten Kind en brieven schrijven voor...

Rugzakjes maken voor Siriz

26-02-2015 14:13
Petra en ik hebben gisteren een hele hoop rugzakjes gemaakt als verpakking van de kadootjes voor Siriz.  Zie de Fotogalerij voor een collage.  Dit samen met de mooie kadootjes en de kaartjes vormt een uniek kadootje voor dit goede doel.  Hierbij wil ik ook vragen of jullie lapjes...

Kaartjes maken

23-02-2015 22:06
Dochter Lobke en vriendin Nathalie aan het kaartjes maken voor bij de kadootjes.  Alvast hartelijk bedankt dames!!!

Babytjes geboren

23-02-2015 22:04
Baby Jalil is op 14 februarie geboren en baby Rayan op 20 februarie in Huize Verder.  Van harte gefeliciteerd.  Ik heb namens Koude Voetjes aan baby Jalil de schoentjes gestuurd en aan baby Rayan een leuk mutsje.  Nieuwsbrief 33 is binnenkort te lezen op www.stichtinghuizeverder.nl....

Mutsjes

16-02-2015 15:36
Hartelijk dank aan Annie voor de prachtige mutsjes - wel 20 in totaal.

Donatie

16-02-2015 15:31
Heel erg bedankt aan Froukje voor deze grote donatie acriel.  Ik heb dit zaterdag bij haar opgehaald.  Vrijwilligers die acriel kunnen gebruiken voor ons project, laat even weten op "Handwerken voor goed doel", dan regelen we het daar verder.

Welkom Patricia, Ellen, Janny en Winnifred

09-02-2015 11:50
Welkom aan vier nieuwe vrijwilligers.  We hebben nu al zo'n grote groep vrijwilligers, dat ik het nu aandurf om nieuwe hulporganisaties te zoeken. Ik heb een mail gestuurd aan Het Vergeten Kind.  We wachten op antwoord.  We krijgen ook een donatie van materialen binnen - laat ik zien...

Progressie

05-02-2015 11:16
Aller eerst.  Welkom aan ons nieuwe vrijwilligster, Annie!  Met alle kadootjes die ik nu hier in huis heb, zijn we al over de helft met inzamelen voor Siriz.  Bedankt, Hennie, voor 20 leuke babymutsjes!  Zelf ben ik nu aan het experimenteren met een Layla popje en nog...

Lieve vrijwilligers

28-01-2015 10:56
Wow, Koude-voetjes is nog geen maand van start, en we staan al op 3 goede doelen en 10 vrijwilligsters!  Iedereen die meewerkt en meedenkt, super bedankt!  Ook nog welkom aan Christine, Marianne, Riki en Rina. Ik vertel even wat er zoal gebeurt:  Magda Breurs is een eigen groep met...

Nieuw lid

26-01-2015 10:57
Hartelijk welkom Elvira!  Elvira gaat wat slofjes haken.  Binnenkort kunnen we de eerste kraamkadootjes uitdelen.  Super bedankt aan alle vrijwilligers!
Onderdelen 181 - 190 van 204
<< 17 | 18 | 19 | 20 | 21 >>