Artikel archief

Zomervakantie

17-07-2019 10:33
Ik ben op vakantie tot half augustus. Ik wens iedereen een heerlijke zomervakantie.  Rust lekker uit!

Zij aan Zij Rotterdam

16-05-2019 16:44
Ria heeft weer 16 eenpersoonsdekens en 10 babypakketten weg gebracht naar het Zij aan Zij-huis in Rotterdam.  Weer 16 kinderen die hun eigen deken krijgen en zwangere vrouwen een babypakket voor hun kindje.

Nieuw kort lopend project

06-05-2019 13:10
Voor COA Apeldoorn willen we graag in November weer een uitdeeldag houden.  Dit keer met knuffels en kleding (truien en poncho's).  Deze kinderen hebben echt een warme trui nodig voor de winter.  We maken daarom een kort lopend project met sluitingsdatum 31 october 2019 voor truien...

COA Apeldoorn

06-05-2019 11:54
Afgelopen vrijdag zijn Ria, Mariska, Lenie, Martha en ik met twee volle auto's naar COA Apeldoorn geweest.  We mochten kleding, knuffels en knikkerzakjes uitdelen aan de kinderen tot 12 jaar.  Ook hebben we natuurlijk weer een aantal van onze prachtige babypakketten meegenomen voor de...

Kraambank Friesland/Groningen

30-04-2019 11:32
We hebben er een prachtige nieuw doel bij.  Kraambank Friesland/Groningen, waar we maar liefst 45 babypakketten per maand mogen leveren.  Deze worden door de Kraambank uitgedeeld aan moeders die het echt nodig hebben binnen deze provincies.  Wij zijn heel blij met dit doel en hopen...

Friesland en Groningen

30-04-2019 11:30
Mathilde was afgelopen vrijdag in Uddel met een auto vol handwerk van ijverige dames uit Friesland en Groningen.  Voor degenen die ik niet op de bedanktjes pagina bedankt heb, alsnog hartelijk bedankt voor jullie inzet!

Vrijwilliger zijn is ...

10-04-2019 11:42
Vrijwilliger zijn brengt ook verantwoordelijkheden met zich mee: de informatie van de organisatie goed lezen, weten wat nodig is, welke maten er nodig zijn, handwerk netjes, afgewerkt en schoon aanleveren en zelf andere doelen zoeken voor evt. ander handwerk.  Wij zijn heus blij met alle...

Zij aan zij Voorburg

03-04-2019 09:55
Ria heeft een paar weken geleden 15 babypakketten gebracht bij Zij aan zij tienermoeders in Voorburg.  De leiding was er heel blij mee en hebben het uitgedeeld.  We kregen deze leuke bedankbrief. Wat doen we toch dankbaar werk!  Hier kunnen we zo blij van worden! Maar zonder...

Koude Voetjes dag bij Ria

05-03-2019 10:38

Vluchtelingenwerk Ermelo

15-02-2019 11:31
Twee pasgeboren babytjes, lekker warm met Koude Voetjes!