Artikel archief

Moederkindhuis 247

30-03-2016 17:45
Ik ben verleden week, 23 maart, in Groesbeek geweest bij ons nieuwste project. Moederkindhuis 247 is een huis waar moeders met hun kindje of zwangere moeders (met een psychische of licht verstandelijke beperking) tijdens hun verblijf hulp krijgen bij de verzorging en opvoeding van hun kindje. Vaak...

Update dekentjes

18-03-2016 17:10
Even een update op de dekentjesvoorraad.  We hebben tot nu toe weer 5 grote dekens voor Zij-aan-zij. 22 ledikantdekentjes, waarvan er 15 mee gaan naar Moederenkindhuis 247 dv. volgende week woensdag en andere 7 verwerkt worden in babypakketten.  We hebben 21 kinderwagendekentjes, waarvan...

Doos na doos, pakketje na pakketje voor Koude Voetjes

15-03-2016 17:47
Er komt doos na doos, pakketje na pakketje binnen voor Koude Voetjes.  De vaste bezorger van PostNL weet het al. De buurtjes om me heen weten het ook als ik niet thuis bent.  De pakketjes worden met zorg geleverd en iedere keer is het weer feest als ik mag uitpakken. Voor deze prachtige...

Granny's

09-03-2016 11:02
Ik ben bezig met de laatste deken in elkaar zetten.  Dan zijn de granny's op!  Wie helpt er mee?

Deze week

02-03-2016 16:49
We zijn momenteel met z'n alle bezig om dekens te maken voor de dakloze kinderen.  Dit door granny's te haken van 15 x 15, het liefst in effe vrolijke kleurtjes, of zelf hele dekens te haken of breien, maat 105 x 180 (meeste vraag) en 80 x 120. Voor Subajo hebben ook nog veel zeediertjes...

Dekentjes voor dakloze kinderen

26-02-2016 09:58
We zijn gisteren bij het Zij-aan-zij huis geweest en hebben al 12 grote dekens en 2 ledikant dekentjes uitgedeeld. Dit meiske mocht zelf haar dekentje uitkiezen. De verwachting is dat er maandelijks ongeveer een in-/uitstroom is van 5 kindjes.  

Stichting Huize Verder

18-02-2016 11:13
Petra en ik hebben een bewogen dagje meegemaakt bij Stichting Huize Verder. Hier hebben 3 meisjes, die door hun familie op straat gezet zijn, een plekje gekregen. Hier worden ze niet alleen geholpen tijdens de zwangerschap en bevalling, maar ook om weer verder te kunnen en zelfstandig met hun...

Nieuwsbrief 2

15-02-2016 13:15
De nieuwsbrief is gepubliceerd!  Kijk onder nieuwsbrieven en lees al het laatste nieuws over het werk wat gedaan is en wordt voor onze goede doelen.

Nieuwsbrief 2

15-02-2016 13:13
Nieuwsbrief2.doc (7605760)

Dekentjes voor dakloze kinderen

09-02-2016 17:47
Wist u wel dat er alleen al in Rotterdam meer dan 50 kinderen zijn die geen eigen huis, kamer of bed hebben en samen met hun veelal alleenstaande moeder van onderdak tot onderdak zwerven. Eindelijk goed nieuws voor ons project...  We gaan d.v. samen met het Leger des Heils een project op...