Artikel archief

Oproepje voor capuchon/col combinaties voor Het Speeldek!

16-11-2016 15:12
Lieve vrijwilligers,  we hopen de capuchon/col combinaties en/of muts/sjaal combinaties, speciaal gemaakt voor de kinderen van Het Speeldek in Rotterdam, d.v. vrijdag 2 december te gaan brengen.  Willen jullie aub zorgen dat de spulletjes voor dinsdag 29 november bij Ria de Rijke of...

Stichting Kinderen van de voedselbank

16-11-2016 14:51
We zijn afgelopen vrijdag weer op visite geweest bij Stichting Kinderen van de voedselbank.  Altijd weer een hartelijke ontvangst met een kopje koffie en wederzijdse enthousiasme over alles wat wij mogen doen voor de kinderen.  We hebben weer ruim 3 dozen vol met kleding, knuffels, enz....

Apeldoornse Stadsblad

09-11-2016 16:33
We staan binnenkort ook hier in de krant!!  Vrijwilligers, stichtingen, sponsoren, houdt hem in de gaten!!

Jemagerzijn

09-11-2016 16:30
We hopen binnenkort bij Jemagerzijn in Woudenberg op bezoek te gaan en dozen met poncho's, sjaals/mutsen/slofjes, e.d. te brengen als aanvulling op de winterkleding voor de pleegkinderen.

Driestroomhuis Kien

09-11-2016 16:28
Wij mogen weer voor een nieuw goed doel gaan handwerken.  Driestroomhuis Kien is een zusje van Moederenkindhuis 247, waar we inmiddels al weer een jaar voor werken.  Ook voor dit nieuwe huis mogen we ledikantdekentjes en babypakketten maken voor de kinderen die samen met hun moeder daar...

Het Speeldek

09-11-2016 16:25
Omdat de Kerstster van Stichting Subajo niet doorgaat, en de vrijwilligers toch heel veel prachtige capuchon/col combinaties en muts/sjaal combinaties gemaakt hebben, hopen wij deze, als een speciaal project, aan Het Speeldek van het Rondald McDonald huis bij het Sophia kinderziekenhuis in...

Krantenartikel Westland

19-10-2016 15:15
Er stond een heel leuk artikel over Koude Voetjes in het "Groot Westland".   GW_21-09-16_-5.pdf (1694605)

Kerstster 2016

12-10-2016 15:59
Het Kerstster 2016 project is helaas gecancelled.  Stichting Subajo wilt zich meer gaan richten op de behoeften van individuele kinderen en meer werk maken van het zomervakantieproject, nl. Zeester.  Hierdoor hebben zij keuzes moeten maken.   Alle vrijwilligers die zich zo hard...

Moederkindhuis 247 Groesbeek

12-10-2016 15:56
We zijn weer bij het moederkindhuis 247 in Groesbeek geweest en hebben 10 babypakketten en 9 ledikantdekentjes gebracht.  Het was weer leuk om een nieuw moedertje te kunnen verrassen met een babypakketje voor haar zoontje.

Oproep aan moeder-en-kind huizen, Babyhuis en e.a instellingen

07-10-2016 13:40
Beste huisouders en andere verzorgers,Achter Koude Voetjes zijn een heleboel dames hardwerkend en met liefde mooie handwerk artikelen aan het maken voor kinderen in Nederland die een steuntje in de rug kunnen gebruiken.  Wij willen met deze stichting graag zoveel mogelijk kinderen, met hun...