Artikel archief

Nieuwsbrief 4

12-07-2016 21:30
Nieuwsbrief4.doc (4761088)

Kerstster 2016

12-07-2016 15:38
Let aub goed op de maten van de muts en sjaal.  Het maken van een proeflapje om te kijken of je stekenverhouding klopt, is even extra werk, maar spaart je een hoop werk en tijd als het mis gaat..  Een matentabel kun je vinden onder 'Projecten' 'Babyspullen'. Patroontjes beschikbaar onder...

Kerstster 2016

11-07-2016 16:04
We zijn hard aan het plannen voor weer een mooi Kerstster project voor Stichting Subajo. We gaan weer handwerken voor de kleinste kinderen van de Voedselbank, AZC's, Jeugdzorg, e.a organisaties om ook aan hen een cadeautje te kunnen geven met de jaarwisseling. Dit jaar hopen we voor de 0 - 3 jarige...

Project Zeester van Subajo

18-06-2016 11:36
We hebben ons doel van 250 sleutelhangers ruim behaald! Iedereen hartelijk bedankt. We gaan nu afronden, verpakken en afleveren.   1 juli 2016:  Ik heb net alles voor de Zeester project ingepakt en afgemaakt.  272 Zeediertjes in totaal.  Maandagavond gaan ze op reis naar...

Babyhuis Dordrecht

04-06-2016 17:54
Ria van het babyhuis schrijft:  "Wat een prachtig cadeau van De moeders van Koude voetjes, vrouwen die voor de moeders en baby's van het Babyhuis haken en breien. Alle moeders krijgen een lief en warm setje voor hun pasgeboren. Wat een liefdevolle gift waar heel hard voor gewerkt is." Ria en...

Subajo Zeester project

18-05-2016 13:45
We gaan aftellen.  Nog 2 maanden te gaan. VANDAAG STAAT DE TELLER OP 146 / 250!!

Nieuwsbrief 3

09-05-2016 20:41
Ik heb de nieuwste nieuwsbrief onder kopje 'Nieuwsbrieven Koude Voetjes' gezet.  Lees hier alles over de activiteiten van februari t/m mei 2016

Nieuwsbrief 3

09-05-2016 20:40
Lees in deze nieuwsbrief alle activiteiten van februari t/m mei.Nieuwsbrief3.doc (6298624)

Zij-aan-zij, opvanghuis voor moeder en kind

20-04-2016 19:24
We hopen morgen weer 17 dakloze kinderen in Rotterdam blij te maken met dekens.

Stichting Subajo

20-04-2016 19:23
De teller staat op 146 / 250.