Artikel archief

Lieve vrijwilligers

28-01-2015 10:56
Wow, Koude-voetjes is nog geen maand van start, en we staan al op 3 goede doelen en 10 vrijwilligsters!  Iedereen die meewerkt en meedenkt, super bedankt!  Ook nog welkom aan Christine, Marianne, Riki en Rina. Ik vertel even wat er zoal gebeurt:  Magda Breurs is een eigen groep met...

Nieuw lid

26-01-2015 10:57
Hartelijk welkom Elvira!  Elvira gaat wat slofjes haken.  Binnenkort kunnen we de eerste kraamkadootjes uitdelen.  Super bedankt aan alle vrijwilligers!

Nieuwe leden

22-01-2015 09:42
Hartelijk welkom Brigitte, Lilian en Hennie.   Wat een leuke verscheidenheid aan handwerken brengen jullie mee.  Lapjes voor de dekentjes voor dakloze kinderen;  mutsjes voor de kraamkadootjes en vilte knuffeltjes voor de kraamkadootjes en misschien ook wel een voorschot op het...

Nieuw lid

21-01-2015 09:55
Hartelijk welkom Gerie de Graaf!  Ik hoop dat met z'n allen een heleboel kinderen in Nederland blij kunnen maken.  Ook aan de andere leden:  Als jullie een leuk goed doel weten of mensen en bedrijven die ons willen sponsoren, mag je dit alsjeblieft melden.

Vrijwilligers dringend gevraagd!!!

20-01-2015 14:28
Wie helpt er mee om 84 babykadootjes te maken?

Alweer een nieuw project

20-01-2015 14:19
Zolang er vrouwen onbedoeld zwanger raken staat Siriz klaar met ondersteuning en zorg en werken ze aan het voorkomen van onbedoelde zwangerschap door middel van preventie. Siriz heeft lokale hulpposten in heel Nederland. Bij deze hulpposten kunnen onbedoeld zwangere vrouwen en/of andere betrokkenen...

Dakloos

19-01-2015 14:38
 Wist u dat er ook nederlandse kinderen dakloos zijn?  Niet hun eigen dekentje hebben?

Nieuw project

19-01-2015 14:17
Beste handwerkers,  er kom een heeeeel er leuk project aan....  Ik mag helaas nog niks zeggen, maar een tipje van de sluier....  als je graag amigurumi's haakt, meld je dan snel aan als vrijwilliger.  Dan gaan we samen aan de slag voor het mooiste goede doel project van...

Vrijwilligers

19-01-2015 14:15
Welkom Magda en Janneke!  De eerste vrijwilligers die aangemeld hebben om mee te handwerken voor goede doelen.  Ik hoop dat heel veel vrijwillige dames volgen...  Meld je aan.

Een eigen dekentje voor een dakloos kind

12-01-2015 15:13
Ik heb een plan om voor kinderen die dakloos zijn samen met hun ouders dekentjes te maken.  Hiervoor heb ik heel veel gebreide en/of gehaakte lapjes en granny squares nodig. Wie, of wie, heeft er restjes gehaakte/gebreide lapjes en/of wil er voor dit mooie doel een aantal maken met restjes...