Artikel archief

Donatie

16-02-2015 15:31
Heel erg bedankt aan Froukje voor deze grote donatie acriel.  Ik heb dit zaterdag bij haar opgehaald.  Vrijwilligers die acriel kunnen gebruiken voor ons project, laat even weten op "Handwerken voor goed doel", dan regelen we het daar verder.

Welkom Patricia, Ellen, Janny en Winnifred

09-02-2015 11:50
Welkom aan vier nieuwe vrijwilligers.  We hebben nu al zo'n grote groep vrijwilligers, dat ik het nu aandurf om nieuwe hulporganisaties te zoeken. Ik heb een mail gestuurd aan Het Vergeten Kind.  We wachten op antwoord.  We krijgen ook een donatie van materialen binnen - laat ik zien...

Progressie

05-02-2015 11:16
Aller eerst.  Welkom aan ons nieuwe vrijwilligster, Annie!  Met alle kadootjes die ik nu hier in huis heb, zijn we al over de helft met inzamelen voor Siriz.  Bedankt, Hennie, voor 20 leuke babymutsjes!  Zelf ben ik nu aan het experimenteren met een Layla popje en nog...

Lieve vrijwilligers

28-01-2015 10:56
Wow, Koude-voetjes is nog geen maand van start, en we staan al op 3 goede doelen en 10 vrijwilligsters!  Iedereen die meewerkt en meedenkt, super bedankt!  Ook nog welkom aan Christine, Marianne, Riki en Rina. Ik vertel even wat er zoal gebeurt:  Magda Breurs is een eigen groep met...

Nieuw lid

26-01-2015 10:57
Hartelijk welkom Elvira!  Elvira gaat wat slofjes haken.  Binnenkort kunnen we de eerste kraamkadootjes uitdelen.  Super bedankt aan alle vrijwilligers!

Nieuwe leden

22-01-2015 09:42
Hartelijk welkom Brigitte, Lilian en Hennie.   Wat een leuke verscheidenheid aan handwerken brengen jullie mee.  Lapjes voor de dekentjes voor dakloze kinderen;  mutsjes voor de kraamkadootjes en vilte knuffeltjes voor de kraamkadootjes en misschien ook wel een voorschot op het...

Nieuw lid

21-01-2015 09:55
Hartelijk welkom Gerie de Graaf!  Ik hoop dat met z'n allen een heleboel kinderen in Nederland blij kunnen maken.  Ook aan de andere leden:  Als jullie een leuk goed doel weten of mensen en bedrijven die ons willen sponsoren, mag je dit alsjeblieft melden.

Vrijwilligers dringend gevraagd!!!

20-01-2015 14:28
Wie helpt er mee om 84 babykadootjes te maken?

Alweer een nieuw project

20-01-2015 14:19
Zolang er vrouwen onbedoeld zwanger raken staat Siriz klaar met ondersteuning en zorg en werken ze aan het voorkomen van onbedoelde zwangerschap door middel van preventie. Siriz heeft lokale hulpposten in heel Nederland. Bij deze hulpposten kunnen onbedoeld zwangere vrouwen en/of andere betrokkenen...

Dakloos

19-01-2015 14:38
 Wist u dat er ook nederlandse kinderen dakloos zijn?  Niet hun eigen dekentje hebben?