Artikel archief

Frier Friesland

20-11-2017 18:19
We zijn afgelopen vrijdag bij Fier Friesland geweest.  14 eenpersoonsdekens, 8 kussentjes en 4 babypakketten gebracht voor een moederenkind afdeling.  Verder hebben we kunnen brainstormen om ook voor andere afdelingen van deze organisatie te gaan werken.  We zijn in ieder geval daar...

COA Rotterdam

09-11-2017 08:44
Ria en ik zijn zaterdag, 4 november weer bij de COA in  Rotterdam geweest.  We hebben aan de meisjes van 8 t/m 17 jaar weer hesjes uitgedeeld.  Het was weer een groot succes.  Ongeveer 80 hesjes en nog een aantal beanies.  Wat was het weer leuk om de meisjes te zien...

Poncho's voor Jemagerzijn

19-10-2017 08:44
Een aantal vrijwilligers hebben zich weer enorm ingezet voor de pleegkinderen van Jemagerzijn!  Hier hangt een prachtige collectie poncho's waar de meiden van alle leeftijden weer uit mogen kiezen.  Iets heerlijk warms voor de komende winter!

Dierentuin knuffels

12-10-2017 16:59
Komende zaterdag gaat Subajo weer met bussenvol kinderen van de COA, Voedselbank, e.a. hulporganisaties naar Dierenrijk.  Na afloop van dit gezellige dagje krijgen ze weer leuke kadootjes mee naar huis, o.a. prachtige knuffels gemaakt door vrijwilligers van Koude Voetjes.  Wij wensen de...

Nieuw project: Fier

19-09-2017 08:53
Afgelopen vrijdag samen met Mathilde en Greet bij Stichting Fier geweest om te overleggen of Koude Voetjes een bijdrage kan leveren.  We waren op een afdeling waar moeders met kinderen onderdak vinden die gevlucht zijn uit hun thuis vanwege onleefbare situaties.  Deze moeders en kinderen...

Een kijkje in de agenda van Koude Voetjes

12-09-2017 09:56
De afgelopen tijd is het weer loeidruk geweest!  Verzamelen, wassen en inpakken van 50 babypakketten voor Er is hulp!  En dan het leukste deel:  verleden week maandag gezellig met Ria de Rijke naar een bijeenkomst van Schreeuw om Leven geweest en daar ook gelijk de eerste 50...

Nieuwsbrief 7

19-08-2017 10:33
De tweede nieuwsbrief van dit jaar is gepubliceerd.  Kijk onder het kopje 'nieuwsbrieven' en lees alles over het wel en wee van Koude Voetjes in het afgelopen half jaar en vind ook meer informatie over de nog lopende projecten voor de komende maanden.  Veel lees plezier!

Nieuwsbrief 7

19-08-2017 10:31
Nieuwsbrief7.doc (4767744)

Zomervakantie!

28-07-2017 16:02
Ik ga er even 2 weken tussenuit!  Ik wil graag alle vrijwilligers, hulporganisaties en belangstellenden hartelijk bedanken voor al het werk in het afgelopen half jaar.  Koude Voetjes groeit enorm en we hebben weer heel veel kinderen blij kunnen maken met alles wat er gemaakt is door ruim...

Hulporganisaties gezocht!

24-07-2017 10:54
Lieve vrijwilligers, ik zou graag na de vakantie nog een aantal goede doelen toevoegen aan Koude Voetjes. Willen jullie allemaal aub bij jullie in de buurt kijken/luisteren/informeren voor evt. hulpinstanties die ons hulp nodig hebben?